אתם ההורים הכי טובים שאתם יודעים להיות עבור הילדים שלכם

אם נסובב לאחור את שעון הזמן ליום שהחלטתם להקים משפחה – זה היה רגע קסום, מלא אהבה, ראיתם בעיניכם את המשפחה האהובה והשמחה שאתם עומדים להקים.
באותו רגע ממש, לא חשבתם שמשהו עלול או עשוי להפריע לקריירה המוצלחת שלכם, לרגעי הרומנטיקה והפינוק הזוגי, לזמן עם החברים ולעצמכם.
לרגע לא חשבתם שכשיגיעו הילדים אתם עלולים להיקלע למעט (אולי קצת יותר) קשיים, חוסר שעות שינה, לחץ בעבודה, העדר סובלנות לבן/בת הזוג, ובעיקר חוסר זמן לעצמך ועייפות מתמדת.

הרצון להמשיך לצעוד בשביל החיים שהיו לנו, עוד טרם הגדלת המשפחה, למול הרצון העז להשקיע את הזמן ותשומת הלב הראויה בגוזלים המקסימים שלנו (שלא תמיד עושים לנו חיים קלים) מהווה קושי ואתגר.
ביננו – לא ממש פשוט לשלב בין השניים בהעדר כלים מתאימים.

אז מה עושים? איך מצליחים לקום מידי בוקר לעבודה עם חיוך? להיות מסוגל להתארגן בזמן ולא להיראות כמו מישהו/י שיצא ממכונת הכביסה? לקחת את הילדים למסגרות החינוכיות מבלי שהם יעשו לנו "סרט תורכי", יבכו ולא "ישחררו" אותנו לדרכנו? להגיע למקום העבודה בזמן, מאורגנים, מסודרים. להצליח בעשייה המאתגרת, כל זאת כשהבוסים שלנו רואים את ההשקעה וההצלחה שלנו? להספיק לצאת מהעבודה ולהוציא את הילדים מהמסגרות החינוכיות בזמן מבלי נקיפות מצפון? להיכנס הביתה ולהיות מסוגלים לנהל את השעות המעטות שנשארו לנו עם הילדים עד לטקסים הקבועים של ארוחת הערב, המקלחת וההשכבה לישון?
כל זה והעבודה עוד ממתינה לכם, חלקכם ישובו לעבוד מרחוק וחלקכם יתחילו במשימות הבית וזה לא נגמר … קשה ולא פשוט – כל הלחץ הזה! ואיך בכלל ניתן להצליח ולשלב בין חיי המשפחה והקריירה?

אני מזמינה אתכם לתהליך משמעותי וחשוב שיסייע לכם לשלב בין חיי המשפחה לקריירה שלכם, תהליך שיסייע לכם להנות מגידול הילדים, מהזוגיות ולהמשיך להצליח בתחומים שהיה לכם ממש כיף ומוצלח עוד טרם הגדלתם את התא המשפחתי.

נעים מאוד שמי יפית אדרי, אם לארבעה גוזלים מדהימם ונשואה לחבר הכי יקר לליבי. אני בוגרת תואר שני בלימודי משפחה, בעלת וותק של שבע שנים בתחום הייעוץ המשפחתי והדרכת ההורים וותק של שנתיים בהוראה מתקנת ואסטרטגיות למידה.

יפית אדרי – יועצת משפחתית, זוגית והוראה מתקנת.

כתיבת תגובה